BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~h@Lam@N

~denG@an n@m@Mu~


tidak semua yang di hati dapat di kongsi...tidak semua yang diluah dapat di fahami...tulisan....pena dan kertas menjadi peneman

~peGang@N & peDom@N~

~terinDah~

~ins@n~

Foto saya
~insan biasa..hamba Allah yang sedang berupaya membina bahagia daripada nikmat cinta yang Allah kurniakan~

Rabu, 21 Oktober 2009

KEKUATAN

kelu tanpa bicara
tatkala kau bersua
sebak berkunjung tiba
detik hati terasa
aku tak berdaya
meluah rasa lawan bicara
situasi memaksa
aku berdiam cuma

aku pujuk hati ini
agar kuat dan tabah menghadapi
takdir dan suratan ilahi
yang hadir menguji diri

terkadang hampir di pintu tewas
namun masih aku gagahkan diri
demi insan yang aku sayangi
demi putera putera hati

aku hadirkan kekuatan
aku seru ketabahan dengan perlahan
air mata ini aku kesatkan

menadah tangan aku bermohon
menyerah segalanya pada Pencipta
aku relakan
aku pasrah..akur..
cubaan ini berterusan
menebus dosa laluku

terdetik kekesalan
namun masa tidak mungkin berulang
waktu tidak mungkin bias di undur

moga moga kekuatan ini
tidak berakhir di sini

0 ulasan:

~bestd@y hero~

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

~jaDikan piLihaN~

edu.iluvislam
iluvislam

~ikL@n~

Powered by aspcreativework

~sel@w@t~

~sel@w@t~
::amalkan sebagai pelindung diri::